Blog

Obrázok článku
07.10.2018 / ZDRAVÉ OKIENKO

Ryby a diéta

Ryby sú svojím zložením ideálne nielen pre zdravé telo, ale aj pre ľudí, ktorí sa potrebujú zbaviť nadbytočných kíl. Po konzumácií rýb telu dodáte potrebné bielkoviny, viaceré druhy vitamínov ako A, D a B, takisto minerálne látky jód, zinok a omega-3 nenasýtené mastné kyseliny.

ČÍTAJ VIAC »
Obrázok článku
07.10.2018 / ZDRAVÉ OKIENKO

Ako často jesť ryby?

Slováci v konzumácii rýb za ostatnými národmi poriadne zaostávajú. Je to ale škoda, pretože ryby sú výborným zdrojom bielkovín, nenasýtených mastných kyselín, selénu a vitamínu D. Okrem toho konzumácia rýb pozitívne ovplyvňuje náladu.

ČÍTAJ VIAC »
Obrázok článku
07.10.2018 / ZDRAVÉ OKIENKO

Prečo by športovci mali jesť ryby?

Ryby patria k najlepším zdrojom proteínov. Športovci však ryby napriek tomu konzumujú minimálne. Majú radi proteínové nápoje alebo bežné zdroje kvalitných bielkovín vo forme kuracieho alebo hovädzieho mäsa. Ak však nejedávajú dostatok rýb, prichádzajú o veľké množstvo živín.

ČÍTAJ VIAC »
Obrázok článku
07.10.2018 / ZDRAVÉ OKIENKO

Prečo sú ryby dôležité pre rast a vývin detí?

Pri vývine dieťaťa je nesmierne dôležité podávať mu pestrú stravu. Vtedy bude mať všetky potrebné bielkoviny, sacharidy, vitamíny a minerály, ktoré potrebuje pre zdravý rast a vývoj. Nemali by ste zabudnúť zaradiť ryby do jedálnička detí, pretože sú mimoriadne dôležité pri ich vývoji.

ČÍTAJ VIAC »
Obrázok článku
07.10.2018 / ZDRAVÉ OKIENKO

Prečo sú ryby prospešné pre ľudský organizmus?

Vo všeobecnosti sa ryby považujú za potraviny veľmi prospešné na organizmus. Spolu so zeleninou a ovocím patria medzi hlavné zložky zdravej výživy. Odporúčajú sa predovšetkým kvôli vysokému obsahu omega 3 a 6 mastných kyselín.

ČÍTAJ VIAC »
Obrázok článku
07.10.2018 / ZDRAVÉ OKIENKO

Prečo konzumovať ryby?

Ryby patria medzi jeden zo základných kameňov, na ktorom by zdravá výživa mala byť založená. Odborníci radia, že by ste ryby mali mať na tanieri aspoň dvakrát týždenne.

ČÍTAJ VIAC »